«ІСТОРІЯ – ЦЕ СВІДОК ЧАСІВ, СВІТИЛО ІСТИНИ, ЖИТТЯ ТА ПАМ’ЯТІ, УЧИТЕЛЬКА ЖИТТЯ, ВІСНИЦЯ СТАРОВИНИ…». (Цицерон)

Я - КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Мій клас

Згуртованість класу

 Вам пропонуються вiдомi прислiв`я i приказки, придуманi давно. Пройшло багато часу, змiнились умови життя, змiнились i уявлення людей. Це природньо. Так що деякi твердження можуть здатися вам невiрними. Подумайте добре над приказками i поставте проти їх номерiв знак "+" , якщо ви згiднi з твердженням чи "-" , якщо не згiднi з ним . 

1. Бiднiсть - не порок.

2. Гуска свинi не товариш.

3. Час - грошi.

4. Правду казати -- дружбу губити.

5. Горбатого могила виправить.

6. Дають - бери, б`ють - тiкай.

7. Двi собаки гризуться - третя не приставай .

8. Робота не вовк, в лiс не втече.

9. До роботи не поспiшай, вiд роботи не втiкай.

10 Дружба дружбою, а служба службою.

11 Друзi пiзнаються в бiдi.

12 Золото i в багнюцi блищить.

13 Краще синиця в руцi, нiж журавель в небi.

14 Моя хата з краю, нiчого не знаю.

15 Не в грошах щастя.

16 Не в своi сани не сiдай.

17 Не май сто рублiв, а май сто друзiв.

18 Не мiсце краситьь людину , а людина мiсце.

19 Правда у вогнi не горить i в водi не тоне.

20 Правда добре, а щастя - краще.

21 Простота гiрше злодiйства.

22 Робота дурнiв любить.

23 Ризик - благородна справа.

24 Риба шукає де глибше, а людина - де краще.

25 З вовками жити - по-вовчому вити.

26 Своя сорочка ближче до тiла.

27 Скупiсть - не дурiсть.

28 Старий друг краще нових двох.

29 Сором не дим, очi не виiсть.

30 З ким поведешся, вiд того наберешся.

31 Рубай дерево по собi.

32 Поганий мир кращий за добру сварку.

33 Навiщо честь мати, як нiде її взяти.

34 Чуже добро на користь не йде.

35 Яблуко вiд яблунi далеко не вiдкотиться.

36 Вiд роботи добра не наживеш.

37 Закон - це дишло: куди повернув, туди й вийшло.

Пiдсумок:      В рядок "ВСЬОГО" записують максимальне число збiгу думок учнiв . Наприклад, якщо в якомусь твердженнi учнi вiдповiли "-" 12 раз, а "+" 18 раз, то записують число 18. Показник згуртованостi класу тим вищий, чим ближче число до максимуму (кiлькостi учнiв у класi).

Класний керівник очима вихованця

Анкета

1.           З яким настроєм ти йдеш в школу?

з радістю

із звичною байдужістю

з передчуттям неприємностей

швидше б все це кінчилося

2.           Чи бувають у тебе в школі неприємності?

часто

рідко

ніколи

3.           Якщо бувають, то від кого вони виходять?

від вчителів-предметників

від класного керівника

від учнів вашого або іншого класу

4.           Чи бувають у тебе конфлікти з класним керівником?

часто

рідко

ніколи

5.           Яку роль, по-твоєму, грає в класі твій класний керівник?

контроль за успішністю і дисципліною

друга мама

організатор дозвілля - помічник дітей у важких обставинах

старший товариш

інше

6.           Що властиво класному керівникові по відношенню до тебе?

хвалити

підбадьорювати

робити зауваження

лаяти

скаржитися батькам

бути вічно незадоволеним

інше

7.           Тобі хотілося б від нього перейняти:

великодушний характер

манеру поведінки

уміння завжди добре виглядати

різносторонні знання

інше

8.           Ти вважаєш, що твій клас:

згуртований і дружний

розбитий на групи

кожний живе сам по собі

9.           Які класні заходи тобі запам'яталися?

10.       Які теми класних годин тебе зацікавили?

11.       Чи можна сказати, що тобі повезло, що ти вчишся в цьому класі? 

Анкета «Вислови свою думку!»

Про кого б з своїх однокласників ти так сказав:

1.     І сам не гам, і другому не дам.

Сказав би про… ______________________________________________________________________

2.     Замилює очі.  ______________________________________________________________________

3.     Лізе в очі.  ______________________________________________________________________

4.     Глека розбили.  ______________________________________________________________________

5.     В одне вухо входить, а в друге виходить.  ______________________________________________________

6.     В’ється в’юном.  ______________________________________________________________________

7.     І швець, і кравець, і на дуду гравець.  ___________________________________________________________

8.     Язиком плескати, не ціпом махати.  ______________________________________________________________

9.     Золоті руки має.  ______________________________________________________________________

10.   Молодець проти овець, а проти молодця сам вівця.  __________________________________________ 

Анкета для учнів

Привіт!

Яке твоє ім’я_________________________________________

Скільки тобі років___________________________________

У якому ти класі?____________________________________

1.           Подобається тобі вчитися?

Так          Ні              Можливо             Важко відповісти

2.           Чи знаєш ти для чого треба вчитися?

Так          Ні              Можливо             Важко відповісти

3.           Чи завжди ти розумієш, про що говорить учитель на уроках?

Так          Ні              Можливо             Важко відповісти

4.           Як ти виконуєш завдання вчителя?

Самостійно       

За зразком        

Іноді за допомогою вчителя

Тільки за допомогою вчителя                                                                                                                                

5.           Чи треба перевіряти виконане завдання?

Так          Ні              Можливо             Важко відповісти

6.           Як ти виправляєш знайдені помилки?

Самостійно       

За зразком        

Іноді за допомогою  вчителя 

Тільки за допомогою вчителя                                                                                                                        

7.           Як ти оцінюєш свою роботу?

Самостійно        

За зразком         

Іноді за допомогою вчителя               

Тільки за допомогою вчителя                                                 

Дякую! 

Подорож до Львова



 

Немає коментарів:

Дописати коментар